Гра настільна розвиваюча навчаюча для дітей і дорослих Згадати все! АНГЛІЙСЬКА Украина
710 ₴
603,50 ₴
- Готово до відправки
- Код: FL-00031131
- +380 (96) 486-02-90бухгалтерія
Гра для дівчаток та хлопчиків настільна Згадати все! АНГЛІЙСЬКИЙ - настільна гра, що розвиває пам'ять відразу в кількох проекціях та ще й з користю! Для дорослих – згадати мову, а для дітей – вивчити свої перші англійські слова. чудовий матеріал для курсів англійської мови вдома і для дітей, і для дорослих. Яскраві та фантастично красиві ілюстрації, не складний та цікавий ігровий процес не дадуть нудьгувати.
Мета гри на перший погляд дуже проста: необхідно відкрити відповідні слова-картинки, але спершу - спробуй відшукати та згадати де саме вони!
Чи вдасться знайти відповідні слова-картинки? І хто знайде найбільше?
Переможцем стає той, хто побудує найдовший безперервний ланцюг карток зі словами. Кожне наступне слово має починатися на останню літеру попереднього. Ви не уявляєте, як легко в такий спосіб запам'ятовуються англійські слова!
Характеристики
Країна виробництва України
Виробник КЛІПКА
Кількість гравців: 2-4
Тривалість гри: 30 хвилин
Вік гравців: 7-99
Габарити 10х7х7 см
Тип гри: на пам'ять, меморі, що розвиває, навчальна
Для кого: для сім'ї, для дорослої компанії, для дітей, для розваг
Комплектація: 100 карток, коробка з правилами
Правила гри
Кожен гравець за один хід перевертає по черзі будь-які дві картки. Залежно від того, що зображено на цих двох картках – гравець діє наступним чином:
Якщо на відкритих по черзі двох картках є збіг СЛОВА та відповідного йому ЗОБРАЖЕННЯ, гравець збирає ці дві картки собі та має право ще раз перевернути по черзі будь-які дві картки на столі.
Але якщо на відкритих по черзі картках відсутній збіг СЛОВА та відповідний йому ЗОБРАЖЕННЯ, гравець діє наступним чином:
якщо перша відкрита картка була ЗОБРАЖЕННЯМ, а друга відкрита картка була СЛОВОМ, яке НЕ ВІДПОВІДАЄ зображенню, то гравець перевертає обидві картки назад написом "Клепка" вгору і кладе на стіл точно туди, де вони були. Інші гравці намагаються запам'ятати їхнє розташування.
якщо перша відкрита картка була СЛОВОМ, а друга відкрита картка була ЗОБРАЖЕННЯМ, яке не відповідає зображенню, то гравець перевертає обидві картки назад написом "Клепка" вгору і кладе на стіл точно туди, де вони були. Інші гравці намагаються запам'ятати їхнє розташування.
якщо перша або друга відкрита картка є призовою карткою Синкопа - гравець забирає картку Синкопа собі, а іншу картку незалежно від того, що на ній було зображено, перевертає назад написом "Клепка" вгору і кладе на стіл точно туди, де вона була. Інші гравці намагаються запам'ятати їхнє розташування.
якщо перша картка та друга відкриті були ЗОБРАЖЕННЯМИ, гравець перевертає другу картку назад написом "Клепка" дороги і кладе на стіл точно туди, де вона була і відкриває замість неї будь-яку іншу картку намагаючись розшукати відповідне СЛОВО до першої картки (яка досі лежить відкрита на столі). Це повторюється доки гравець не знайде будь-яке СЛОВО.
Якщо це буде СЛОВО, яке відповідає зображенню першої відкритої картки, то виконується дія 1, описана вище.
Але якщо це буде СЛОВО, яке НЕ відповідає ОБРАЗУ першої відкритої картки, гравець перевертає назад написом "Клепка" вгору і кладе на стіл точно туди, де вона була.
Інші гравці намагаються запам'ятати їхнє розташування.
Якщо перша та друга картки були СЛОВАМИ - гравець перевертає другу картку назад написом "Клепка" дороги і кладе на стіл точно туди, де вона була і відкриває замість неї будь-яку іншу картку, намагаючись розшукати відповідний ЗОБРАЖЕННЯ до першої картки (яка досі лежить відкрита на столі). Це повторюється доки гравець не знайде будь-який Зображення.
Якщо це буде ЗОБРАЖЕННЯ, яке відповідає СЛОВУ першої відкритої картки, то виконується дія 1, описана вище.
Але якщо це буде ЗОБРАЖЕННЯ, яке НЕ відповідає СЛОВУ першої відкритої картки, гравець перевертає назад написом "Клепка" вгору і кладе на стіл точно туди, де вона була.
Інші гравці намагаються запам'ятати їхнє розташування.
Хід переходить до наступного гравця.
Як тільки на столі не залишається карток, що лежать обличчям донизу, кожен гравець повинен скласти ланцюг із використанням лише своїх карток зі словами. Ланцюг складається за принципом збігу останньої літери попереднього слова з першою літерою наступного слова.
Переможцем стає той, хто побудує найдовший безперервний ланцюг карток зі словами. Довжина ланцюга визначається як сума букв усіх слів, що увійшли до ланцюга.
СІНКОПА
Картка Синкопа може бути виставлена в ланцюг слів її власника тільки між будь-якими двома словами і в цьому місці дозволяє вибрати будь-яку літеру попереднього слова, до якої кріпиться перша літера наступного.
Основні | |
---|---|
Країна виробник | Україна |
Призначення | Для компанії, Для дітей, Для жінок, Для чоловіків, В дорогу, Для двох |
Вікова група | Від 7 років |
Мінімальна кількість учасників | 2 чол. |
Кількість учасників | 4 |
Час гри | до 30 хв. |
Стан | Новий |
Тип упаковки | Прямокутна коробка |
Користувацькі характеристики | |
Тип призначення (А1) | Гра настільна розвивальна взуттєва для дітей і дорослих Згадай все! АНГЛІЯ ПОРАДА |
Виробник | КЛЕПКА |
Тип | розвивальна, на увагу, на пам'ять не залежить від мови |
- Ціна: 603,50 ₴